با توجه به اتفاقات اخیر در جهان امروز شاهد جهش در صنعت ظروف یکبار مصرف هستیم ، دلیل آن هم مسأله ی بهداشتی بودن این ظروف هست. ظروف یکبارمصرف به چندین قسم تقسیم می شود، اولین تقسیم بندی، از لحاظ جنس مواد اولیه این ظروف می باشد ، اولین ظروف یکبار مصرف به صورت صنعتی از جنس مواد پلاستیکی ساخته شدند ، ولی یک مشکل بزرگ در رابطه با این نوع ظروف وجود داشت و آن هم تجزیه ناپذیری ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بود ، که آسیب زیادی به محیط زیست پیرامون خود می زد و باعث از بین رفتن زیست بوم میشد . آسیب هایی که این نوع مواد به طبیعت می زدند به صورت خیلی زیادی جبران ناپذیر بودنددر همین راستا محققان تصمیم به تولید ظروفی گرفتند که در طبیعت تجزیه پذیر باشند.

تولید طروف یکبار مصرف

برای تجزیه پذیر بودن مواد مصرفی در تولید ظروف یکبارمصرف، مواد اولیه باید از جنس خود طبیعت باشند. این امر باعث تولید ظروف کاغذی شد. لیوان کاغذی جز اولین ظروفی بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. مصرف زیاد این محصول سبب شد تا شاهد ایجاد یک صنعت پر سود در جهان باشیم. از این رو مهندسین اقدام به تولید دستگاه تولید لیوان کاغذی کردند.

دستگاه تولید لیوان کاغذی

دستگاه های تولید لیوان کاغذی در اشل های مختلف طراحی و ساخته شدند. و لیوان کاغذی در سایزهای مختلف تولید و عرضه شد. سایزهایی که با واحد اونس تقسیم بندی و ارائه می شوند. کوچکترین لیوان در سایز ۲.۵ اونس تولید می شود که در کشور ما به شات یا تستر معروف است و در جنوب کشور بیشترین مصرف را دارد. این ظروف تا سایز ۴۰۰۰ سی سی هم تولید می شوند که به سطل سوخاری معروف است.

با توجه به مصرف لیوان کاغذی در کشورهای مختلف این محصول در سایزهای مختلف تولید می شود.

 

با ما در ارتباط باشید ( تجهیز فناوری تهران)

جهت خرید محصولات تجهیز فناوری تهران و مشاوره رایگان قبل از خرید میتوانید با شماره های تماس و پل های ارتباطی درج شده در وب سایت با پشتیبانان در ارتباط باشید.

ظروف یکبار مصرف

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *