بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف ؟!

امروزه لیوان های یکبار مصرف در زندگی روزمره افراد یکی از واجبات شده است که از آنها در تمامی ارگان های دولتی، مجموعه های شخصی، شرکت ها، منازل و … استفاده میشود.

از آنجایی که  لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مناسب نوشیدنی ها داغ نیستند یک جایگزین مناسب مثل تولید لیوان کاغذی میتواند این مشکل را حل کند، پس برای اینکار میتوانیم از یک دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف حرفه ایی استفاده کنیم، برای اینکه بتوانیم لیوان کاغذی با کیفیت و با متریال بالا تولید کنیم باید در انتخاب دستگاه بسیار دقت کنیم.

در ادامه این مقاله به یک سری نکات در رابطه با انتخاب دستگاه های تولید لیوان کاغذی و بازار کار آن می پردازیم و چند مورد از دستگاه های موجود و با کیفیت شرکت تجهیز فناوری تهران را به شما عزیزان معرفی میکنیم، که این دستگاه به صورت کاملا بهینه شده از لحاظ وزن، ابعاد، برق مصرفی و همچنین مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه و… 

بازار کار تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف:

تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف یکی از صنایع مهم و پر درآمد در بخش تولید محسوب می شود. با توجه به روند رو به رشد استفاده از ظروف کاغذی، بازار لیوان کاغذی نیز در حال گسترش است. در این بازار، شرکت‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند که به تولید لیوان کاغذی می‌پردازند. با توجه به رقابت قوی در این بازار، شرکت‌ها برای جذب مشتریان خود سعی در بهبود کیفیت محصولات، به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و کاهش هزینه‌ها دارند. 

علاوه بر این، شرکت‌ها معمولاً در تلاشند تا با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و جلب رضایت مشتریان، بازار خود را تثبیت کنند و به گسترش آن بپردازند. در کل، با توجه به رشد استفاده از ظروف کاغذی و تلاش شرکت‌ها برای بهبود کیفیت محصولات، بازار لیوان کاغذی در حال گسترش است و این باعث شده تا این بازار به عنوان یک فرصت شغلی جذاب برای جوانان و کارآفرینان دانسته شود.

از آنجایی که تمامی ظروف یکبار مصرف به صورت روزانه و یکبار قابل استفاده هستند پس فروش انبوه این محصولات دشوار نخواهد بود و میتوانید با تمامی ارگان های دولتی، نیمه دولتی ،شرکت ها، رستوران ها ،کافی شاپ ها و… همکاری داشته باشید و محصولات با کیفیت خود را به صورت انبوه و عمده به این مراکز بفروشید.

هچنین لازم به ذکر است شما در کنار فروش و تولید لیوان کاغذی این امکان را دارید که محصولات یکبار مصرف دیگر همچون درب لیوان کاغذی، لیوان های چای دار، سفره کاغذی و… بپردازید و به همان مجموعه ها بفروشید.

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف:

همانطور که میدانید برای خرید هر دستگاه و تجهیزاتی باید به یک سری نکات فنی آن توجه کرد که در انتخاب دستگاه تولید لیوان کاغذی هم باید توجه بسیاری به این نکات داشت تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا تولید کنیم.

دستگاه های تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف دارای یک سری نکات فنی همچون: موتور دستگاه، تنظیمات آن، ابعاد دستگاه، برق ورودی و مصرفی، ظرفیت تولید دستگاه در دقیقه ، وزن دستگاه و… دارند که باید توجه بسیاری به این نکات مهم در زمان خرید آن داشته باشیم. هریک از این موارد را به صورت مختصر برای شما عزیزان در ادامه توضیح خواهیم داد.

ابعاد دستگاه :

دستگاه تولید لیوان کاغذی در ابعاد های مختلف کوچک و بزرگی تولید میشوند یک نکته مهم برای انتخاب دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف فضای در دسترس برای تولید میباشد، عده ای در فضای منزل خود یا کارگاهی کوچک و یا در محیطی بزرگ شروع به تولید میکنند که هرکدام از آنها میتوانند با توجه با فضای خود ابعاد دستگاه را مشخص کنند.

ظرفیت تولید در دقیقه:

ظرفیت تولید در دقیقه یعنی میزان تولید شما در هردقیقه که باید توجه بسیاری به این مورد در زمان خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف داشت . لازم به ذکر است که ظرفیت تولید در روند کارکرد و تولید و حتی در امد شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

تنظیمات دستگاه:

دستگاه های لیوان کاغذی یکبار مصرف هر کدام تنظیمات مختص خود را دارند که شما عزیزان در زمان خرید دستگاه باید به آن توجه داشته باشید. بعضا دستگاه هایی هستند که نیاز به تنظیمات مرتب و هر روزه دارند، در مقابل یکسری دستگاه ها نیاز به تنظیمات مجدد هر روزه نخواهند داشت و یا تنظیمات آنها به صورت کاملا ساده میباشد که اپراتور دستگاه میتواند تنظیمات مربوطه را انجام دهد.

برق مصرفی و ورود دستگاه :

این مورد یکی از مهم ترین نکته های دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف میباشد. برق مصرفی از این جهت دارای اهمیت است که در فضایی که قصد تولید دارید میتوانید تامین برق ورودی دستگاه خود را داشته باشید یا خیر؛

اما خبر خوش اینجاست که شرکت تجهیز فناوری تهران میتواند با دستگاه هایی که به شما عزیزان ارائه میدهد مشکل برق شما را حل کند، و اما چطور؟

شرکت تجهیز فناوری تهران با استفاده از متخصصین و تکنسین های مجرب و حرفه ایی خود دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی را به صورتی ساخته اند تا شما عزیزان بتوانید با برق خانگی خود شروع به کار کرده و دستگاه خود را راه اندازی نمایید. 

 

دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف پر سرعت TL-22D

با کیفیت ترین دستگاه ارائه شده در ایران توسط شرکت تجهیز فناوری تهران میباشد. این دستگاه توسط مهندسین المانی طراحی شده و قطعات به کار رفته در آن  از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. متریال قطعات مکانیکی این دستگاه از فولاد ژاپنی ساخته شده است، و قطعات برقی از برند زیمنس المان میباشد.

دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف پر سرعت TL-22D

این دستگاه عملکرد شبیه به ربات دارد و تمامی فرایند تولید توسط سنسور ها کنترل میشود، برای دوخت بدنه از سیستم دوخت سرد توسط دستگاه اولتراسونیک استفاده شده است، که منجر به  سرعت بالا به همراه حداقل ضایعات و خطا میشود.

همچنین برای دوخت کم از سیستم هوای داغ استفاده شده، که این سیستم منجر به حداقل رساندن ضایعات و حداکثر ایمنی  در فرایند تولید است.کنترل این دستگاه بر عهده PLC میباشد، که به لحاظ تکنولوژی با تمامی محصولات بروز دنیا قابل رقابت بوده و بیشترین دقت و  سرعت را در کنترل فرایندها دارد.

سیستم شوتینگ و کانتر ( شمارنده ) این دستگاه از دیگر نقاط قوت و برتری این ماشین نسبت به رقباست. این ماشین پرچمدار محصولات کمپانی بسیار معتبر سینی ماشین چین میباشد که بیشترین آمار صادرات به اروپا را ازآن خود کرده است.

جهت خرید و مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف میتوانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وب سایت شرکت تجهیز فناوری تهران با پشتیبانان مجموعه ما در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *