نصب و راه اندازی و آموزش کامل

مشاوره در انتخاب محصول مناسب

گارانتی و خدمات بعد از فروش

 

 

محصولات تجهیز فناوری تهران

tftcommerce.com

مواد اولیه را چگونه تهیه کنیم؟

مواد مورد نیاز برای تولید لیوان کاغذی همان کاغذ می باشد که به صورت چاپ شده و برش خورده موجود می باشد.این مواد هم تولید داخلی دارند و هم نمونه خارجی آن در بازار موجود می باشد. توصیه تجهیز فن آوری تهران برای تهیه مواد شرکت داگلاس می باشد

آیا در خانه میتوان تولید کرد؟

جواب این سوال منفی می باشد. شما به صورت عملی امکان تولید لیوان کاغذی در خانه را ندارید زیرا که این دستگاه ها به صورت صنعتی می باشند و برای تولید نیاز به یک فضای کارگاهی حداقل ۴۰ متر مربع می باشد.

فضای مورد نیاز برای تولید لیوان؟

فضای مورد نیاز برای تولید لیوان کاغذی حداقل ۴۰ متر مربع است که این میزان فضا برای یک دستگاه کافیست و فضای مورد نیاز مواد اولیه و محصولات تولید شده را در بر میگیرد ، محل مورد نظر باید حداقل دارای ۲۵ آمپر برق تک فاز یا ۳ فاز باشد تا با مشکل کمبود برق مواجه نشود.

میانگین سود شروع تولید لیوان کاغذی؟

میزان سود از محصولات تولید شده بستگی به موضوعات مختلفی دارد که برای هر تولید کننده منحصر به فرد می باشد.این موضوعات از قبیل هزینه های تولید ، هزینه های ثابت ، سرمایه در گردش ، تعداد دستگاه ها ، سایز لیوان تولیدی و …. هستند

آیا امکان تولید چندین سایز با یک دستگاه وجود دارد؟

به صورت عملی امکان تولید چندین سایز با یک دستگاه وجود ندارد مگر در موارد خاص که سایز مورد نظر به سایز اصلی دستگاه نزدیک باشد. قالب هایی که سایز آنها به سایز اصلی دستگاه نزدیک نیست باید به صورت دائم تعویض قالب شوند و امکان بازگشت به قالب قبلی وجود ندارد.

 تجهیز فن آوری تهران

لیوان کاغذی:

تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف از جمله  تولید لیوان کاغذی یکی از واجبات امروزه افراد میباشد که میتواند اشتغالی مناسب برای راه اندازی کسب و کار و تولید باشد، وقتی میگوییم اشتغالی مناسب به این دلیل است که متقاضیان بسیاری جهت خرید تولیدات شما وجود دارد.

فقط کافی است شما دستگاه تولید لیوان کاغذی با کیفیت تهییه کرده و تولیدات خود را به بهترین نحوه مورد نمایش متقاضیان قرار دهید. 

 تجهیز فن آوری تهران با بیش از 15 سال سابقه تولید دستگاه ظروف یکبار مصرف در خدمت شما عزیزان میباشد تا با کیفیت ترین و اقتصادی ترین دستگاه ها را حتی به صورت اقساطی ارائه دهد.